27 Aralık 2012 Perşembe

CANIM KIZIM PRENSESİM BİR YAŞINDA

 
      Hayatıma renk katıldığı ve her şeyin anlam kazandığı günün üstünden tam 1 yıl geçti, canım kızım inci tanem prensesim mucize bebeğim Aysima 1 yaşında!!!!

     23 Aralık 2011'de saat:10:10'da geldin dünyamıza çok güzel çok tatlı bir bebektin seni anlatmaya kelime bulamıyorum ki insan hayatının manasını anlatamıyor ki iyi ki doğdun iyi ki varsın canım kızım.Hayatın boyunca hep mutlu ol, o gülen gözlerinden gülücük hiç eksilmesin, mutsuzluk yanına hiç uğramasın.iyi ki varsın iyi ki doğdun nice mutlu yıllara bal peteğim...göz nurum...

     Kızımın doğum günüydü çok heyecanlıydım, ilk doğum günü olduğu için güzel bir şeyler yapmak istedim yaparken de nette çok dolaştım fikir edinmek için ve benim için iyide oldu.o yüzden bende bir blog açarak fikir arayanlara ufacık bir katkım olursa mutlu olurum diye buradayım.Doğum günü için ilk olarak şeker hamurunda kurabiye yapmak istedim buda benim ilk deneyimim.......Yapımında yardım eden teyzemiz zeynep'e ve anneanneye sonsuz teşekkürler sizde iyiki varsınız canlarım benim.

   
                                                               işte kurabiyelerimm...

                                    temamız kelebek ve kalp 








nasıl olmuşlarmı?...

menümüzde olan diğer ikramlarımız..
civciv salatası
mercimek köftesi
sakallı pohaça
kokostarlı muffin
havuçlu cezerye
çikolatalı truff
aysima kurabiyesi
ahududulu cheesecake
Elmalı Kurabiye
Peynirli Börek
Yaş Pastamız


kızımın resimleriyle her yere güzellik katan magnetlerimiz 


peçetelerimiz




masamız




misafirlerimize verilmek üzere hazıladığım hediyeler.(aysimanın doğduğu saati gösteriyor)




güzel günümüzde bizi yanlız bırakmayan  tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.






4 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun Zübeyde'ciğim... bloğunla nice yıllara :)))

    YanıtlaSil
  2. Zübeydeciğim, bloğun süper olmuş. Aysima'ya nice nice hayırlı yaşlar diliyorum.Harika bir yaşgünü, harika bir menü...Paylaşımlarını bekliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim sağol.sevgiyle kal...

      Sil